Zwroty / wymiany / reklamacje

Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient ma prawo do zwrotu zakupionego produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania.

Jak dokonać zwrotu?

  1. Pobierz formularz zwrotu
    Formularz zwrotu dostępny jest na naszej stronie internetowej >>FORMULARZ ZWROTU<<. Możesz także przygotować go odręcznie, zawierając następujące informacje:
    • Imię i nazwisko
    • Numer zamówienia
    • Nazwa zwracanego produktu
    • Numer rachunku bankowego do zwrotu pieniędzy
    • Powód zwrotu (opcjonalnie)
  2. Spakuj produkt
    Zwracany produkt należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować w oryginalne lub inne bezpieczne opakowanie. Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu. Przed wysłaniem paczki zrób zdjęcie lub skan wypełnionego formularza zwrotu i prześlij go na nasz adres e-mail: kontakt@glamours.pl
  3. Odeślij paczkę
    Przesyłkę ze zwracanym produktem wyślij na podany przez nas adres (adres zwrotów znajdziesz poniżej lub w zakładce „Kontakt”).
  4. Koszt zwrotu ponosi kupujący.
Zwrot pieniędzy

Zwrot środków zostanie dokonany na wskazany w formularzu numer rachunku bankowego w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas przesyłki ze zwracanym produktem.

Jak wymienić produkt?

Skontaktuj się z nami na adres e-mail: kontakt@glamours.pl. Wymiana jest możliwa gdy produkt na których chciałbyś wymienić jest dostępny w naszych magazynach.

Jak reklamować produkt.

Produkty objęte są 12 miesięczną gwarancją dostawcy. Gdy produkt ulegnie uszkodzeniu wskutek wady produktu skontaktuj się z nami na adres e-mail: kontkat@glamours.pl i opisz problem. Załącz zdjęcia. Otrzymasz decyzję w ciągu 14 dni. Możemy skierować produkt do naprawy, dostarczyć taki sam produkt wolny od wad lub zwrócić pieniądze.