Twój koszyk jest obecnie pusty!
Zwroty / wymiany / reklamacje
Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient ma prawo do zwrotu zakupionego produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania.
Jak dokonać zwrotu?
- Pobierz formularz zwrotu
Formularz zwrotu dostępny jest na naszej stronie internetowej >>FORMULARZ ZWROTU<<. Możesz także przygotować go odręcznie, zawierając następujące informacje:- Imię i nazwisko
- Numer zamówienia
- Nazwa zwracanego produktu
- Numer rachunku bankowego do zwrotu pieniędzy
- Powód zwrotu (opcjonalnie)
- Spakuj produkt
Zwracany produkt należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować w oryginalne lub inne bezpieczne opakowanie. Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu. Przed wysłaniem paczki zrób zdjęcie lub skan wypełnionego formularza zwrotu i prześlij go na nasz adres e-mail: kontakt@glamours.pl - Odeślij paczkę
Przesyłkę ze zwracanym produktem wyślij na podany przez nas adres (adres zwrotów znajdziesz poniżej lub w zakładce „Kontakt”). - Koszt zwrotu ponosi kupujący.
Zwrot pieniędzy
Zwrot środków zostanie dokonany na wskazany w formularzu numer rachunku bankowego w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas przesyłki ze zwracanym produktem.
Jak wymienić produkt?
Skontaktuj się z nami na adres e-mail: kontakt@glamours.pl. Wymiana jest możliwa gdy produkt na których chciałbyś wymienić jest dostępny w naszych magazynach.
Jak reklamować produkt.
Produkty objęte są 12 miesięczną gwarancją dostawcy. Gdy produkt ulegnie uszkodzeniu wskutek wady produktu skontaktuj się z nami na adres e-mail: kontkat@glamours.pl i opisz problem. Załącz zdjęcia. Otrzymasz decyzję w ciągu 14 dni. Możemy skierować produkt do naprawy, dostarczyć taki sam produkt wolny od wad lub zwrócić pieniądze.